Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta Setmana de la Ciència

SETMANA DE LA CIÈNCIA A MITJANS

Imatge
SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020 Us presentem el recull d’experiències del que ha estat la Setmana de la Ciència 2020 per al nostre cicle. Propostes d’experimentació, d’observació i reflexió, que ens han portat a prendre consciència del paper que els éssers humans juguem en la diversitat vegetal del nostre planeta.  Al tríptic recordem les preguntes claus que ens van fer encetar la investigació a cada cicle i al vídeo podreu copsar les conclusions de la feina feta durant tota la setmana. Esperem que ho gaudiu! DESCARREGUEU EL TRÍPTIC AQUÍ: TRÍPTIC ENLLAÇ AL VÍDEO: VÍDEO   *Per motiu de les autoritzacions dels drets d’imatge, s’ha optat per fer un reportatge menys gràfic que altres cursos, mirant de conservar l'essencial del que ha estat el treball fet pels infants. 

Tallers a la Setmana de la ciència

Imatge
La Setmana de la Ciència és una oportunitat de prendre consciència i part en la recerca de solucions per contribuir a un món més sostenible. La urgència mediambiental ens ho demana i hem atès aquesta crida a través dels tallers dedicats a la sostenibilitat. TALLER DE REUTILITZACIÓ DELS MATERIALS Hem parlat de les 4 R i el cicle dels materials, hem vist la importància de reduïr el que consumim, de reutilitzar, tornar a usar i reciclar tot allò que utilitzem. Hem donat sortides creatives i noves a aquests residus, transformant-los en objectes artístics, en nous materials per tornar a utilitzar a l'escola, en noves joguines... TALLER D'ÚS DELS ESPAIS I MATERIALS Quan vam entrar a l'aula de ciències, ens la vam trobar desendreçada, fosca i un soroll ensordidor de trepant industrial s'escoltava de fons... Quina incomoditat!  Amb les ecodats, vam mesurar els decibels d'aquell so i també el so de fons quan l'aula està tranquil·la, v...