Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta CARNESTOLTES DISFRESSES DIJOUS GRAS
Imatge
  C a r n e s t o l t e s ' 23 Aquesta setmana ha estat una mica boja. Sabeu per què?  Perquè des del dilluns hem anat complint les ordres boges  que les nenes i els nens de 5è ens han proposat.  Què ens han ordenat en nom de Sa Majestat Carnestoltes? DILLUNS - guarnir-nos el cap               DIMARTS -   portar roba gran                              DIMECRES - roba interior per fora                                             DIJOUS - vestir-nos de blau Ha estat molt xulo!! Havia companyes i companys que venien molt divertides.  I el dijous, tota l'escola vestida de blau hem celebrat el dijous gras.  Com?  Amb un berenar de pa i botifarra d'ou !! Les nenes i nens de 4t van anar dimecres a compra...